piątek, 15 maja 2015

Kapelusz w łączkę

 Tkaninę w łączkę kupiłam w zasadzie "przy okazji", 
kupując w superCenie tkaniny na pościel dla moich szkrabów, 
wówczas jeszcze zupełnie bez pomysłu na nią
(obawiam się, że ta postępująca choroba
powodująca, że gdy widzę piękne tkaniny, 
po prostu nie umiem im powiedzieć NIE, 
doprowadzi mnie kiedyś do bankructwa :P).

Tę bawełnę pościelową kupiłam po 8zł/mb!!!  
I to w kolorach, które chodziły za mną od dawna! :)
Zygzaki dla Tomka, grochy dla Meli :) 
W prawdzie jeszcze koszt przesyłki (szczęśliwie podzielony na dwa!), 
ale mimo wszystko jeden komplet pościeli (dobrej jakości!), 
to będzie koszt 52,00zł.

Ale do rzeczy... ;)
Pomysł na moją bawełnę pojawił się, 
w najnowszej Burdzie dla dzieci (nr 2/2015)
 zobaczyłam wykrój na kapelusz (tam w wersji przeciwdeszczowej) .

I tym sposobem Amelia ma nowe, letnie nakrycie głowy! 
Dwustronne! :)
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. śliczny !!!! też myślałam o tym kapelusiku :-) super tkaninki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3