sobota, 28 marca 2015

Spódniczek tutu ciąg dalszy :)

Tym razem niemal hurtowo ;)
Dwa razy intensywny róż, który jest moim faworytem
 (jednej nie zdążyłam sfotografować); 
i dla urozmaicenia kilka nowości: granatowa, jasnoszara i jasnoróżowa.
A Wam która podoba się najbardziej?  
Dla chętnych zestaw ze spineczką za 34,00zł + kw
(przy czym nowe zamówienia realizować będę dopiero po świętach).
 Marzy Ci się jakiś konkretny kolor? 
Neonowo-żółty? Pomarańczowy? Zielony?..  
Da się zrobić :) 

A póki co przyjrzyjmy się bliżej.

Jasnoróżowy tiul jak na moje oko trochę za bardzo "przeźroczysty", 
ale i to ma jakiś swój urok :)
 Jasnoszary :)
 Granatowa - kolor trudny do fotografowania niemal jak czerń :/
Wreszcie dotarły włóczki, więc póki co biorę się za dzierganie!
Czemu akurat dzisiaj zabierają nam godzinę? Ja i tak już chodzę na rzęsach ;)

3 komentarze:

  1. Piękne. Faworytkami są różowa i szara ale pozostałym niczego nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się szczególnie spodobała szara, ale moja córka z pewnością wolałaby granatową (to jej ulubiony kolor).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza piękna GRANATOWA spódniczka <3 dziękujemy Madziu :-* Miśka jest zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3