wtorek, 2 listopada 2010

odkrycie + filcowe tutoriale

Zastanawiałam się dlaczego moje filcowe kulki nie są tak twarde, jak to sobie zaplanowałam i... i odkryłam!!!! Mój błąd? --> brałam zbyt dużo czesanki naraz (od razu była to ilość już na gotową kulkę). Zatem....

WAŻNA RADA: 
Aby kulka była naprawdę twarda, nie należy brać dużej ilości czesanki naraz. Najpierw należy zrobić małą kulkę (nawet nie bardzo twardą), później warstwowo dokładać - po każdej warstwie chwilę nakłuwając.... Efekt murowany!  :)

Ja to zawsze zaczynam od końca.. najpierw testuję, a później szukam instrukcji.. ;)

Tutaj rewelacyjna instrukcja FILCOWANIA NA SUCHO

A tutaj tutorial z FILCOWANIA NA MOKRO (tego jeszcze nie próbowałam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3