czwartek, 18 lutego 2016

Moje zapasy lakierów hybrydowych... ;)

Ceny lakierów Silcare tak bardzo kuszą, że (nie wiedzieć kiedy)
namnożyło mi się ich trochę... :)
 

Aktualnie kolorów mam aż 24! 
Czatuję jeszcze na 555 (prawdopodobnie ostry róż),
 ale nigdzie nie mogę znaleźć...

Te trzy czerwone obok siebie rzeczywiście są do siebie podobne, ale nie są identyczne jak można mniemać oglądając zdjęcia.




Kolor 360, to najprawdziwszy fiolet (choć na zdjęciach lubi wyglądać na granat
i jako taki też go kupowałam). 
Aktualnie mam go na swoich paznokciach, ale i na tych zdjęciach nie wyszedł wiarygodnie
 (w rzeczywistości ani trochę nie wpada w niebieski).
Róż na palcu serdecznym, to nr 560. 

U Asi w roli głównej kolor 680 (czarny, mieniący się drobinkami).
Pomocniczo  tym razem złoty brokat :)


Zestaw lakierów Semilac wzbogacony został w ostatnim czasie 
o granat 087 Glitter Indigo :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3