wtorek, 19 stycznia 2016

Czapka trochę po nowemu i dylemat sutaszowy :)

Czapeczka z nausznikami wydziergana dla Zuzi (Zuzia, to koleżanka Amelki i dlatego wypadało, by czapka była chociaż trochę inna od tych). 
Właśnie dlatego nauszniki zrobione są inaczej (na płasko / bez wypełnienia). 
Nie chcę być nieskromna, ale wydaje mi się, że wygląda całkiem fajnie! :)




A oto jakie otrzymałam wyzwanie:
 Zestaw sznurków, kamieni i koralików do sutaszu, 
który "leżał i czekał" u Ani,  która postanowiła oddać go w moje ręce, 
bym go sensownie spożytkowała (niestety sutasz jej nie wciągnął).
Choć najbliższy czas mam nieco napięty, to już teraz zaczęłam dumać 
jak połączę kolory.
(Sznurki są z różnych firm, różnej grubości i szerokości, 
dlatego starałam się dobrać je nie tylko kolorami, ale również "gatunkami")

1. Zestaw róż, fiolet i żółć

2. Zestaw niebieski

3. Zestaw morski z "kryształkiem"
4. Zestaw morski z turkusowym kamieniem

5. Zestaw czerwono-złoty z panterką

6. Zestaw czerwono-pomarańczowy z panterką

7. Zestaw czerwono-fioletowy z marmurkiem

8. Zestaw czerwono - fioletowy z kryształkiem

9.  Zestaw różowo - żółty z kryształkiem i płaskimi koralikami

10. Zestaw różowy z fioletem

Dla mnie rządzą zestawy 2, 3 i 10.
A  Tobie która kolorystyka wpadła w oko?

1 komentarz:

  1. Świetna czapka :-) Rewelacyjne nauszniki :-)
    Mnie również podoba się zestawy 2 i 3.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3