czwartek, 1 października 2015

Kolory lakierów hybrydowych

Dziś znów o lakierach hybrydowych.
Sama często szukam zdjęć pokazujących realne kolory
lakierów, dlatego dziś podzielę się swoimi :)

Ponieważ pazurki maluję głównie sobie, 
nie jestem w stanie inwestować w dziesiątki kolorów - każdy za 29zł, 
bo szybko zrujnowałabym domowy budżet, 
a wiadomo, że kobieta zmienną jest 
i nie lubi pół roku nosić jednego koloru na paznokciach.. 
Dlatego właśnie postawiłam na lakiery firmy Silcare
 (oczywiście nakładane na bazę i pod top z Semilac'a ;).
Żałuję tylko, że najładniejsze kolory są niedostępne.

I tak paletki mam dwie:
 Firma Semilac:
 Firma Silcare:

 A na moich pazurkach aktualnie: 034 Mardi Gras; na serdecznym 032 Biscuit.
Zdobienie 034 Mardi Gras oraz 093 Silver Dust.

4 komentarze:

  1. Śliczne pazurki :) A co do kolorów całkiem ładna liczba się już zebrała ;)
    Buziaki, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam aktualnie na paznokciach 047 :D Uwielbiam hybrydowe lakiery Semilac. To moje odkrycie roku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chodzę do kosmetyczki która tez używa Semilaca :D Choć po kilku razach też się zastanawiam czy nie zainwestować we własną lampę i lakiery. Chyba się uzależniam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3