środa, 23 października 2013

Dwie czapeczki :)

Pierwsza jest powtórką - tym razem rozmiar mniejszy, więc i na Amelce wygląda lepiej :)

I teraz najciekawsze! Moja Córka dała dziś sobie zrobić ładne zdjęcia! 
(oczywiście miałam na to pół minuty), ale to już i tak jest COŚ! :)



Przy drugiej czapce było już trudniej.. Znacznie trudniej.
Amelka odwracała się we wszystkie możliwe strony (byle nie przodem do aparatu).

Uciekała... Zdejmowała....

 Aż dopadłam ją na łóżku ;)
Tylko tyle udało mi się wykrzesać...  
Taaaak - praca z małymi "modelkami" to jest wyzwanie! :)

A tu czapeczka na płasko... :)
  

Podoba się Wam połączenie różu z brązem?

10 komentarzy:

  1. Brąz+ róż- super. Czapki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czapki. Bardzo mi się podobają. Połączenie różu z brązem - świetne.
    Modelka śliczna - pięknie pozowała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia śliczna :) prace śliczne :) a razem to wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJĘ Wam dobrzy Ludzie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze masz piękną córkę :) po drugie ta różowo szara czapa jest rewelacyjna po trzecie brąz i taki delikatny róż bardzo do siebie pasują :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza modelka i wspaniałe czapki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta z kokardą ;) jaką grubością włóczki robione jest? na jaki rozmiar szydełka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tę robiłam podwójnie, szydełkiem 8mm :)

      Usuń
  8. śliczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3