środa, 15 lutego 2012

serduszka szydełkowe

Od czasu do czasu siadam i oglądam, co nowego pojawiło się na blogach, które obserwuję. 
Wczoraj na blogu Projekt 12/12 obejrzałam podobne serduszko. Nagle odkryłam, że poza kwiatkami i motylkami szydełkowymi są jeszcze inne małe drobiazgi. Ja - niedawna przeciwniczka wszelakich serduszek nagle odkryłam, że zaczęłam je lubić na nowo.
Myślę, że będą naszywkami dla naszych pociech (tu mam na myśli nie tylko moją Córę, ale i dwie Siostrzenice) w razie potrzeby... :)

Dla chętnych link do filmu, który krok po kroku zdradza jak go wykonać.

Całkiem łatwe do wykonania, a efekt jest mniej więcej taki:




3 komentarze:

  1. Śliczne, też praktykuje tylko z kwiatuszkami, ale pomysł na serduszka świetny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż skusiłam się spróbować i nawet nie ma źle, ale przy Twoich serduchach moje aż wstyd pokazać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3