czwartek, 24 września 2015

Długie balony i tania hybryda

Zacznę od tego, czego jeszcze u mnie nie widzieliście... 
Nie jest to może ambitna twórczość, 
ale może kogoś zainspiruję do niecodziennej zabawy z dziećmi 
w skręcanie balonów!
Ja bawię się w najlepsze... 

Najłatwiejszy piesek
 
Śmieszna żabka

Pękający motylek (dopiero za 3 razem udało mi się nie zepsuć balona.. :) )


* * *
I jeszcze moje ostatnie pazurki
(zdjęcie zrobione po kilku dniach od nałożenia)
 
 Tym razem testowałam supertani lakier hybrydowy kupiony na Allegro za niecałe 6zł (przypadkiem, bo akurat potrzebowałam acetonu, a sprzedawca miał szeroki asortyment ;) )

Firma Silcare. 
Czy godny polecenia? Nie wiem.
Użyłam bazy i topu z Semilaca, więc całość trzymała się całkiem nieźle. 
Czytałam opinie w sieci i wiem, że ogólnie tanie hybrydy się nie sprawdzają, 
ale jeśli chcemy koniecznie jakiś kolor (tak na raz, albo do wzorków), 
to można go wkomponować pomiędzy sensowniejsze lakiery :)
Moje spostrzeżenia:
* 2 kolory (nr150 i 500), które kupiłam są zupełnie inne niż na wzorniku
 (ale Semilac też ma z tym problem);
* Lakier podczas malowania "ucieka" z końcówek.. nie wiem jak to opisać, ale w efekcie końcowym lubi zostać biały czubek paznokcia 
(trzeba przed samym włożeniem do lampy poprawić) - dla mnie to największy z minusów,
* Gęstość jest super, więc lakier rozprowadza się bardzo dobrze,
* Buteleczka jest bardzo lekka, więc nabierając lakier trzeba ją trzymać w ręce.
Dziś nie mam więcej uwag.

Testowałam oba zakupione kolory, ale nie pomyślałam, 
żeby zrobić zdjęcie pazukom mamy 
(niezbyt ciekawy kolor, który miał być kawą z mlekiem, 
a jest jakimś dziwnym brązem..).

Na kciuku i palcu serdecznym kolor Biscuit z Semilaca.
 Listki zrobione zwykłym lakierem - nie sprawił problemu :)

I jeszcze pazurki Asi przy użyciu Semilac 034 Mardi Gras oraz 093 Silver Dust


2 komentarze:

  1. fajne te baloniki :) ,a apzurki ładne i lakier wychodzi na dobry mozesz podac firmę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3