poniedziałek, 7 grudnia 2015

Semilac 014 Dark violet dreams

Nareszcie mam mój wymarzony fiolet! 
Dziś w roli głównej tytułowy kolor 014 Dark violet dreams. 
Jako "dodatek" - jasny fiolet Silcare z numerem 740. 
Moim zdaniem świetnie ze sobą współgrają. 
Do "rozmazywanych" wzorków użyłam dodatkowo Semilac 093 Silver dust.

Ps. Pierwszy raz w życiu zrobiłam sobie "szpony"!  
Dopiero na zdjęciach widzę, że muszę popracować jeszcze nad ich kształtem.. :)
Jeszcze niedawno myślałam, że nigdy nie zdecyduję  się na taki kształt paznokci,
 ale jak mawia mój Tato: "tylko świnia nie zmienia poglądów"... ;)


 

1 komentarz:

  1. Ja znam wersję, że krowa nie zmienia poglądów :D haha! Nigdy nie przepadałam za fiolertami, ale potem mi się odmieniło i teraz to moje ulubione kolorki! To chyba przez te odcienie semilaca :D polecam Ci jeszcze ich nowy violet bliss, fiolet idealny! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3