poniedziałek, 7 listopada 2011

saszetka na rzeczy do przewijania

Zastosowanie takiej saszetki może być różne.. 
dla mnie będzie to opakowanie na zestaw do przewijania mojej pociechy: 
jednorazowy podkład, mokre chusteczki, 2 pieluchy jednorazowe, 1 tetrowa, krem. 
W drugiej przegródce miejsce na moje drobiazgi :)
Niestety nie mogę znaleźć strony, z której zaczerpnięty został pomysł, 
acz nie wiem czy jest godna polecenia - większość pracy trzeba było wykonać ręcznie, 
co zajmuje zdecydowanie za dużo czasu, a efekt nie jest powalający ;) 
może jeszcze spróbuję nieco rozprasować szwy?




 

4 komentarze:

  1. Nie no tragedii nie ma ;P a jaki radosny wzór w kotki, kolory złotej jesieni, bardzo mi się podoba. Reasumując, wygląda lepiej niż Ci się wydaje ;) żeby jeszcze równie praktyczna była.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas jest w użyciu, zatem.. jest praktyczna :) No i mieści się w torebce, więc wystarczy ją wyjąć i wszystko co potrzebne do przebrania jest pod ręką!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę... Nie wpadłam na to żeby szyć kosmetyczki z dwoma zamkami. Ale ze mnie ciamajda :D Może i pracochłonne, ale jakiż efekt! Na pewno świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał jest świetny! Gdzie Wy dziewczyny znajdujecie takie cudeńka? U mnie króluje szarzyzna... a jeśli już jest coś godnego uwagi to cena powala.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne <3